Buiten gym locatie en informatie

Kompas nieuws van 10-06-2020

Ouders en verzorgers van het Kompas,

Hierbij deel ik met u de informatie van de buiten gymlessen.

GYM LOCATIE : Parkje Nachtwachter vlakbij Dorpstraat van Zwaag

Hoe komt u daar? U staat met uw rug naar het hek van de hoofdingang.

Ga linksaf, loop over het zebrapad en vervolgens het bruggetje.

Sla rechtsaf en vervolg uw weg langs de huizen van de Schout

Aan uw rechter hand vindt u tussen de huizen weer een bruggetje en zo vervolgt u uw pad naar het parkje. Bent u de brug over, volg dan het parkpad zo vindt u vanzelf de doeltjes van het voetbal veld waar we gaan gymmen. U kunt mij herkennen aan het Kompas t-shirt dat ik draag.

Aanstaande vrijdag zullen we gaan gymmen volgens het oude rooster.

Let op! Groep 3 begint de gymles om 8.30 uur. Ouders met jongere broertjes of zusjes kunnen hun kinderen op het schoolplein bij de kleuterjuffen brengen. De juffen en meesters zullen om kwart over 8 al buiten staan om uw kind op te vangen. Kunt u het echt niet vinden? Spreek dan samen af en loop dan gezellig met een andere ouder van groep 3 mee.

Leerlingen in groep 7 op dinsdag en groep 8 op vrijdag krijgen de mogelijkheid om na 14.05 uur richting school te gaan zodat er de mogelijkheid blijft bestaan om hun jongere broertjes of zusjes op te halen.

! Laatste herinnering!
er is in het parkje geen wc en je mag alleen deelnemen met schoenen of sandalen! Vergeet deze dus niet mee te nemen, of nog beter al aan te trekken tijdens de gym dagen.

E9393E7D-BEFF-43B2-895F-AAFE49B529C1 E9393E7D-BEFF-43B2-895F-AAFE49B529C1