Even voorstellen

Kompas nieuws van 29-06-2020

Beste ouder(s)/verzorger(s),

Graag stel ik mijzelf even aan u voor. Mijn naam is Mirjam van Beelen, 35 jaar oud, samenwonend met Remco en trotse moeder van drie dochters van 12,10 en 7 maanden oud.

Het afgelopen jaar ben ik gestart op Het Kompas als parttime leerkracht van groep 4. Met recht parttime, want tussendoor heb ik even een baby op de wereld gezet. Op het moment dat ik weer aan het werk ging brak de Corona los.

Voordat ik op Het Kompas aan het werk ging, ben ik op diverse scholen werkzaam geweest als locatie/schoolleider. Iets wat ik met veel plezier en compassie deed.

Het afgelopen jaar ging ik terug naar de praktijk, leerkracht zijn, en wat was het ontzettend leerzaam! Na jaren leiding gegeven te hebben vond ik het best spannend, weer voor de klas. Maar het is net als fietsen, lesgeven verleer je niet! En alle ervaring die ik nu weer opgedaan heb, kan ik weer gebruiken in mijn baan als leidinggevende.

Aankomend schooljaar zal ik samen met Bianca Koomen de vervanging van Jaap op mij nemen. Op deze manier kan Jaap rustig aan weer re-integreren op Het Kompas.

U kunt van mij openheid, eerlijkheid en een flinke doses humor verwachten. Ik doe wat ik zeg en ik zeg wat ik doe.

Met veel zin ga ik samen met Bianca en Jaap aankomend schooljaar in, benieuwd wat er op ons pad gaat komen.

Voor nu wens ik u alvast een fijne vakantie en tot volgend schooljaar!