Buurtmoeder

Kompas nieuws van 16-10-2023

Mijn naam is Ashley Eijk en per 1 september ben ik begonnen als de nieuwe buurtmoeder van de Risdam. Als buurmoeder sta ik klaar voor iedereen. Mocht u of iemand die u kent hulp nodig hebben met bepaalde dingen zoals brieven van instanties waar u niet uitkomt, u kind(eren) graag wilt inschrijven voor sport. Of wilt u weten wat voor activiteiten er allemaal te doen zijn in de buurt voor ouders en kinderen ? Ik kan u daarbij helpen. Samen met de ouderbegeleider Paulien zullen wij in de toekomst leuke bijeenkomsten en activiteiten organiseren op school. Mocht u een andere vraag hebben loop dat gerust binnen bij 1 van de wijkcentra’s De Cogge of de Huesmolen. Of neem contact met mij op per mail. Het gehele jaar door organiseren wij leuke activiteiten voor moeders, vaders en kinderen. Elke woensdag ochtend organiseer ik een ouder en kind ochtend in wijkcentrum de Cogge van 9:30 uur – 11:00 uur.

e-mail : a.eijk@netwerkhoorn.nl

Met vriendelijke groet,