Inspectie van Onderwijs

Kompas nieuws

Kwaliteitsonderzoek door de Inspectie van het Onderwijs op 4 april.

Graag willen wij u informeren over een kwaliteitsonderzoek dat zal worden uitgevoerd op onze school door de Inspectie van het Onderwijs.

Het kwaliteitsonderzoek is een standaardprocedure waarbij de Inspectie de kwaliteit van het onderwijs en de algemene gang van zaken op onze school beoordeelt. Dit onderzoek is bedoeld om ervoor te zorgen dat we voldoen aan de wettelijke normen en om eventuele verbeterpunten onder ogen te krijgen die onze school kan helpen om nog beter te presteren.

We willen benadrukken dat deelname aan dit onderzoek voor ons als school van groot belang is. Het biedt ons de mogelijkheid om onze sterke punten te benadrukken en tegelijkertijd open te staan voor feedback die kan helpen bij het verbeteren van ons onderwijs.

We zullen u op de hoogte houden van de voortgang en eventuele verdere informatie die relevant is voor u als ouders en onze leerlingen.

Mocht u vragen hebben over het kwaliteitsonderzoek of als u meer informatie wenst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw betrokkenheid en steun bij het streven naar goed onderwijs voor al onze leerlingen