Funkey in corona tijd

Kompas nieuws van 04-01-2021

Een mooi initiatief van WFHC om naschooltijd op veel basisscholen het Funkey programma te organiseren. Zo ook bij jullie op de basisschool. Maar door het sluiten van de scholen wordt dit nu erg lastig, kinderen missen hun gymles en zwemlessen.

Voor WFHC dus een extra drijfveer om door te gaan en te zorgen dat ook de kinderen uit groep 1 en 2 lekker uitdagend kunnen bewegen. We verplaatsen voorlopig de Funkeylessen naar WFHC, want buitensporten mag en kan nog wel.

Dus schrijf uw zoon of dochter in voor de Funkeylessen, dag en tijdstip blijven hetzelfde, via funkey@wfhc.nl. Meer informatie vindt u op de bijgevoegde poster.

De groep gaat alleen door bij voldoende deelnemers. Wanneer de scholen weer open gaan, verplaatsen we de lessen weer naar de scholen toe.

Funkey voor Tweemaster Pontenier Funkey voor Tweemaster Pontenier