Beeball aanmelden

Kompas nieuws van 01-03-2021

Beste Ouders en Verzorgers,

Zoals u misschien al van uw kind(eren) heeft vernomen, is het normaal ieder jaar zo dat de leerlingen uit de groepen 3 en 4 lessen  Beeball op school tijdens gym kregen. En wel door een speciaal aangestelde trainer die de kinderen de beginselen van het spel BeeBall (voorloper van Honk-en Softbal) leert. Ivm de corona is dit nog niet gelukt op het Kompas. Voor kinderen die deze vorm van sport leuk vinden en geïnteresseerd zijn om deze sport verder te beoefenen, bieden wij het vervolgtraject tot de zomervakantie geheel kosteloos aan.

Wij bieden het volgende aan:

1. Trainen vanaf begin april in de middag/avond één maal per week

2. BeeBall wedstrijden spelen halverwege het seizoen zaterdag of zondag

3. Blijft u kind ook na de zomerstop dan vragen wij u een bijdrage van 20 euro voor de rest van het seizoen.

Hoe meldt u zich aan voor deze gratis actie?

Via info@urbanushoorn.nl of martin_vandrunen@ziggo.nl of 0622933523 van Martin van Drunen of vul de achterzijde in en lever in bij de gymdocent.

Afbeelding2 Afbeelding2