Koningsspelen 2021

Kompas nieuws van 16-04-2021

Vrijdag 23 april Koningsspelendag!

Er zullen binnen de school geen grote activiteiten worden georganiseerd maar we willen dit in een aangepaste Coronaproef-jas wel door laten gaan.

Hierdoor gaan we tijdens de gymlessen op woensdag en vrijdag gymmen met een oranje randje!

De kleuters zullen dit komende week doen in de kleine gymzaal.

Op vrijdag mogen alle leerlingen als ze dat willen in een oranje kledingstuk naar school.

Oranje attributen die afleiden vragen wij niet mee te nemen, bijvoorbeeld: brillen hoeden etc.

Ook zullen de hogere klassen een oranje work-out met Rico Verhoeven in de klas gaan doen.

Ten slotte krijgen alle leerlingen van het Kompas aan het einde van de dag een oranje Doe-boek en een gezonde snack mee naar huis!

Met dank aan de evenementen planning.

Screenshot_20210416-204731_Samsung Internet Screenshot_20210416-204731_Samsung Internet