Versoepelingen

Kompas nieuws van 09-05-2021

Beste ouders/verzorgers,

Heel voorzichtig willen ook wij de regels en afspraken versoepelen.

De volgende zaken gaan we veranderen:

Verplicht mondkapjes op het plein voor volwassenen, daar stoppen we mee.

De groepen gaan weer gelijktijdig naar binnen. Dus vanaf 8.20uur kunnen de kinderen binnenkomen. De lessen starten echt om 8.30uur. Wilt u er voor zorgen dat uw kinderen op tijd zijn?

Iedere groep heeft een eigen deur waardoor ze naar binnen en buiten gaan. Dit houden we zo.

De ouders van de groep 1/2 en 3 kunnen hun kind op het plein bij de juf brengen of halen. De andere ouders verzoeken we om niet het plein op te komen.

Voor de groepen 7 en 8 en alle volwassenen blijft het verplicht in de algemene ruimtes een mondkapje te dragen.

Ouders die iets af te geven hebben, bellen aan bij de hoofdingang. Graag niet zelf naar binnen komen.

Tot zover.

Fijne zondag verder en hopelijk morgen weer gezond aan de start voor een korte week.

Met vriendelijke groet,

Jaap Muurling