Start van het nieuwe schooljaar

Kompas nieuws van 23-08-2021

Vanochtend hebben we al veel ouders maar ook alle kinderen welkom kunnen heten.

Er is een prima start gemaakt vandaag. Dat belooft op deze manier een mooi jaar te worden. Wij hopen echt goed samen met u als ouders op te trekken om de kinderen zo goed  mogelijk te ondersteunen. Laten we dit jaar vooral met elkaar op trekken in deze mooie maar ook complexe taak. Samen voor de opvoeding en ontwikkeling. In deze nieuwsbrief is nogmaals opgenomen hoe we de communicatie samen gaan vormgeven.

Hierbij ook weer de  dringende oproep om 1,5 meter afstand te houden. Op het plein en ook in school. Ouders en leerkrachten.

Verder willen wij zo weinig mogelijk mensen binnen hebben. Als het echt nodig is dat u binnenkomt dan graag aanbellen of een afspraak maken.

Koelkast

Voor de ouders die nieuw zijn:

Op het leerplein staat een koelkast. Deze mag gebruikt worden door de kinderen. Brood met vleeswaren en melkproducten kunnen dus koel bewaard worden. In het Buitenhuis (groepen 6 en 7) is ook een koelkast. De kinderen zetten het er zelf in.

backtoschool backtoschool