Sport ochtend

Kompas nieuws van 13-09-2021

Beste ouder(s)/ verzorger(s) van de leerlingen van het Kompas,

Op vrijdag 15 oktober hebben we weer een sportochtend!

De hele school zal gaan sporten!

Voor de groepen 1/2a, 1/2b en 2/3 zal de ochtend zich rond en op de school afspelen.

Groep 7 zal helpen bij deze groepen.

De dag zal voor deze groepen starten om 8:30 uur op het Kompas en de kinderen kunnen hier weer worden opgehaald om 11:45 uur.

Voor de groepen 3/4, 4, 5 en 6 zal het zich met mooi weer afspelen op het atletiekveld bij atletiek vereniging Hollandia. De kinderen starten op de atletiekbaan om 8:45 uur en zijn klaar om 12:00 uur.

Het adres van de atletiekbaan is: Blauwe Berg 2, 1625 NT Hoorn.

Bij mooi weer hebben we hier per klas minimaal 5 ouders nodig die ons willen helpen.

U kunt uw kind(eren) die ochtend direct meenemen zodat we samen op tijd kunnen starten met klaarzetten. We starten die ochtend om kwart voor 8 met klaarzetten.

U wordt ingedeeld bij een spelletje, waarbij de groepjes onder begeleiding van 2 leerlingen uit groep 8 langs de spelletjes komen.

Bij slecht weer gaan we naar een binnen locatie en hebben we uw hulp niet meer nodig.

Indien we naar binnen gaan zult u een week van te voren bericht van ons krijgen.

Geef u op bij de klassenouders van uw kind, zij zullen het communiceren met de groepsleerkrachten.

sportsday sportsday