Hockey toernooi , schrijf je nu in! NOG 3 DAGEN DE KANS!

Kompas nieuws van 22-04-2022

Dit jaar organiseert de West-Friese Hockey Club, WFHC, 2 hockeymiddagen;

woensdag 15 juni voor leerlingen uit groep 3 en 4
vrijdag 17 juni voor leerlingen uit groep 5 en 6

Op woensdag 15 juni 15:00 uur ontvangen we de kinderen uit groep 3 -4. Zij doen in een team van 4-6 spelers aan hockey gerelateerde spelletjes met wedstrijdelement en ze spelen een aantal wedstrijdjes. De middag wordt afgesloten met de uitreiking van een medaille voor ieder kind.

Op vrijdag 17 juni 15:00 uur ontvangen we kinderen uit de groepen 5-6. Zij spelen in teams van 6-8 spelers korte wedstrijden in een poule. Zij spelen 6 tegen 6 op een kwartveld. Daarna volgen voor de winnaars de halve -, en finales.
De prijsuitreiking is rond 17 uur. Afhankelijk van het aantal inschrijvingen kunnen de tijden iets aangepast worden.

Inschrijven:
Middels onderstaande link kun je teams inschrijven, dit kan tot uiterlijk woensdag 11 mei. We hebben de tijd erna nodig om wedstrijdschema te maken, bitjes te brengen bij de scholen en scheidsrechters te regelen etc.

Bitjes:
De wedstrijdcommissie zorgt ervoor dat er minimaal een week van te voren op iedere school een pakket wordt afgeleverd met bitjes. In het pakket ook een gebruiksaanwijzing hoe de bitjes op maat te maken. Let op de bitjes zijn voor de kinderen die NIET op hockey zitten. De hockeyende kinderen zijn namelijk al in het bezit van een eigen bitje.
We spelen altijd met het bitje in de mond, zonder bitje mag je, i.v.m. de veiligheid, niet spelen.

Hockeystick:
De kinderen die geen eigen stick hebben, kunnen een leenstick van de club gebruiken.
In verband met het grote aantal deelnemers is het de bedoeling dat de leensticks (dus niet de eigen
sticks) na de wedstrijd aan de scheidsrechter worden gegeven zodat de volgende teams deze ook
weer kunnen gebruiken. Als kinderen een stick kunnen lenen van een hockeyende vriend of vriendin
is dat helemaal handig.

Wedstrijdschema:
Het wedstrijdschema wordt uitgereikt op de ochtend van het toernooi aan de begeleider van het team.

Aanmelden:
We willen alle teams vragen zich op de dag v.h. toernooi te melden bij de wedstrijdtafel.

Kantine:
De kantine is tijdens het gehele toernooi open. Ook onze bar wordt gedraaid door vrijwilligers en ouders die ons helpen bij dit toernooi, we maken er dus samen een gezellige dag van.

Met sportieve groeten,

hockey hockey