Zwembad de Waterhoorn 50 % korting voucher actie!

Kompas nieuws van 16-12-2022

Zwembad de Waterhoorn heeft een actie waarbij er bij het inleveren van een voucher met 50% ! korting kan worden gezwommen in het recreatiebad in de maanden december en januari. Deze vouchers krijgen de kinderen dinsdag middag mee naar huis.

Ieder kind krijgt minimaal 3 vouchers mee, zodat er met beide ouders/verzorgers met korting kan worden gezwommen. Elk pakket voor een groep bestaat uit 100 vouchers, er kan dus ook meer worden meegegeven, hierin staan de groepsleerkrachten vrij.

Daarnaast ligt er nog een stapeltje bij het sportbord indien u er graag nog een a twee extra wilt voor uw gezin.

Het doel hiervan is dat de kinderen van het Kompas in de vakantie heerlijk genieten van een goedkoop sportief familie uitje in de buurt!

3785367_792294 3785367_792294