School schaken

Kompas nieuws van 06-01-2023

Het schoolschaken was voor de kerstvakantie super populair! er waren 10 kinderen voor aangemeld en er kwamen 3 ouders mee.

In dit nieuwe jaar zullen we verder gaan met de groep die al enthousiast meedeed, maar indien je bedenkt dat je graag wilt aanhaken dan kan dat. Wel is er dan een kleine basiskennis van het spel vereist.

Belangrijk is om te weten dat het school schaken zal plaatsvinden in het buitenhuis naast het lokaal van groep 3/4.

Zorg ervoor dat je op woensdag om 14:00 uur zelf naar het buitenhuis loopt met je jas en je tas. Hierna kan je als je dat wilt even je eigen tussendoortje eten en drinken in dit lokaal. Zorg samen ervoor dat het lokaal netjes blijft. Om 15:00 uur is het weer afgelopen.

Indien uw kind op de BSO zit kunt u in overleg met de BSO uw kind ook laten deelnemen.

Schaakmeester Gilles zal jullie daar verwelkomen en vervolgens kan het schaken beginnen!

schaken schaken