Sportdag voor de groepen 1/2/3

Kompas nieuws van 12-05-2023

Beste ouders van de kinderen in de groepen 1/2a, 1/2b en 2/3,

Op 26 mei gaat het gebeuren!

Een mini sportdag voor de kinderen uit de onderbouw van het Kompas.

Samen zullen we met de kinderen in de grote gymzaal gaan sporten van 11:15 tot 13:30 uur.

U kunt uw kind(eren) eerst naar school brengen, waarna u om 11:00 uur kan aansluiten in de gymzaal om de laatste informatie met elkaar te delen, om te kleden in uw sportieve kleding en samen de kinderen op te wachten om er één groot feest van te maken!

Na afloop van de sportieve activiteit om 13:30 uur gaat uw kind weer terug naar school en samen met mij ruimen wij allen de gymzaal op. Om 2 uur zal u weer klaar kunnen staan om uw kind van school op te halen en kunt u de dag zelf vervolgen.

Wilt u mij en de kinderen die dag komen helpen met de activiteiten?

Wat kunt u dan zoal verwachten....

- U zult 3 maal een groepje van maximaal 5 kinderen begeleiden. Met dat groepje gaat u langs meerdere spelletjes die u uitlegt met van een kaart die bij het spel ligt. Dit zullen simpele spelletjes zijn van die de kinderen een korte tijdsperiode met u samen spelen.

- We delen, zover het kan, u in bij uw eigen kind.

- Plezier deze dag staat voorop! Samen maken we er een feestje van.

onderbouw sportdag 1/2/3 inschrijflink ouders (https://forms.gle/XChwT5pb9pXb9Ezd8)

sportsday sportsday